Sunday, August 27, 2006

ruimte

Ooit startte ik dit persoonlijk blog om gedachten en feiten neer te schrijven die onafhankelijk zijn van ons gezinsleven, mijn eigen stekje, mijn eigen persoonlijkheid.
Toch heb ik vaak meer te vertellen en heb ik betere foto's voor ons familieblogje.
Vooral deze vakantie had ik het moeilijk om onderwerpen neer te schrijven die mijn eigen gedachtengang vullen, misschien niet verwonderlijk als je als mama ook meer dan volledig wordt opgeslokt door gezin en huishoudelijke taken tijdens de verlofperiode, er rest me vaak geen minuutje rust, altijd is er wel wat te doen in en rond het huis, de boodschappen, afspraken, kinderen rondvoeren, koken en afwassen. Altijd is er wel iemand thuis die aandacht vraagt of is er een uitstapje of wat onverwachts en ongepland.
's Avonds als het stil geworden is, dan ben ik vaak te moe.
Woensdag start de school terug, opnieuw structuur, opnieuw wat rust en regelmaat, maar ik hoop ook weer wat meer ruimte voor mezelf, al weet ik nog niet hoe ik die ga invullen.