Tuesday, April 11, 2006

Springbreak vulling

Springbreak en niets gepland, we lijken wel de uitzondering op de regel. Zowel de halve omgeving is erop uit alsook andere bloggers in Amerika. "Damn" denk ik dan, "wij zitten hier weer".
Echte vakantie zit er nog niet in door geen verlof en geen reserves. Daarbij weegt twee keer verhuizen in negen maanden zwaarder dan je zou verwachten en dan is de zin om dingen in- en uit te pakken heel erg ver te zoeken. Het weer dat nog steeds niet in een warme en zonnige mood is, dus een dagje strand zit er ook nog niet in.
Ik probeer die vrije dagen dus te gebruiken om de garderobes van de kinderen wat aan te vullen en een kapbeurt voor wie het nodig heeft. Maar met wat een tegenzin van de twee jongsten maar ik kan niet anders dan ze mee te nemen! Gisteren een kort bezoek aan de Mall, -of koopcentrum- vandaag worden het de outletstores in Camarillo. Morgen een kappersbezoek en de gewone boodschappen en donderdag hoop ik er een gezamelijk tuinwerkdagje van te maken. In het vorige (huur)huis was het tuinonderhoud inbegrepen en hoefden we ons daar niets van aan te trekken, nu doen we het weer zelf en met al die regen is het hoogtijd om eens de handen uit de mouwen te gaan steken.
En heel misschien wordt het dit weekend toch een weekendje in de sneeuw, Roger in Arrowhead had het ons al gevraagd en zijn huis is op een half uurtje van Big Bear en daar ligt nu een dik pak sneeuw (door al die regen hier, is dat sneeuw daar). En Andrea die doet me er echt zin in krijgen.