Thursday, November 10, 2005

telephone call

"Hi Ann, how are you? I want to take you out for breakfast, can we do it tomorrow?"
"Oh yes, thank you. Where are we going?"
"Do you know the Corner Bakery? They have real American breakfast but also delicious croissants and it's close to Trader's Joe."
"I've never been there but I would like to know the place, I've never been at Trader Joe's either and everybody tells me its a great grocery store, a lot of organic goods and not as expensive as Whole Foods."
"Oh yes, you've never been there before? Would you like to go there after breakfast?"
"Yes, if you don't mind!"
"Oh no, not al all. It will be fun."
"Yes, I'm already excited to go!"
Ge ziet hoe interessant het leven is van een doorwinterde huisvrouw in Amerika, samen met je (ex) buurvrouw gaan ontbijten om daarna gezellig je boodschappen in te slaan. En eerlijk, ik doe heel erg mijn best om me te integreren, dus dit hoort er ook bij.
We zijn vanochtend gegaan, de croissant was een beetje droog, de koffie was lekker heet, de baby was heerlijk om vast te houden, en Trader Joe's beviel me uitermate goed.
Natuurlijk niet veel meer uitgepakt, onze 'master bedroom'/office wordt stillaan een klein slagveld van geopende en in gerommelde dozen, we komen best 's nachts ons bed niet uit als we geen benen willen breken en al het deftige computergerief zit nog in bubbelplastiek, dus die foto's moeten waar weer even wachten.