Sunday, November 06, 2005

bezoek

"Geef je me je nieuwe adres eens en zijn jullie thuis? Is het goed dat we dan deze namiddag eens langskomen? We rijden vandaag wat rond en ik wil A. de omgeving tonen."
"Oh ja hoor, we zullen niet ver weg lopen, heel de dag thuis!"
"We hebben wel nog geen chocolade bij want die zit nog in de shipping en die komt pas morgen toe."
Ja maar! Tom weet het wel, dat je hier niet zomaar uit Belgie komt aanvliegen zonder ook maar een gram chocolade op zak. Beloof dat we het nog tegoed hebben? En... hij zal er niet aan ontkomen, want elke dag zal Bert hem eraan doen herinneren, vanaf morgen zijn ze weer collega's op het werk, alvast voor anderhalf jaar.
Ik zou wel willen, maar het foto's uploaden moet nu nog langs een hele omweg, de goeie computer zit nog in bubbelplastiek, mijn stoel zijn 2 valiezen en mijn 'tool' is een ouder laptopje dat op mijn schoot ligt en dat mijn usb-aansluiting van mijn cameraatje niet ondersteunt, daarom moet ik het lief aan mijn ventje vragen dat die het doet met zijn laptopje en dan naar me doorzendt maar hij ligt al uitbundig te ronken in bed op anderhalve meter van me vandaan, dus je begrijpt wel ...