Wednesday, October 26, 2005

vervaet dozen


Het lot heeft het geweten, we kunnen onze dozen nog een keer gebruiken. Niet dat ik zo een bewaarmens ben, verre van. Maar ik wist niet waar naartoe met die stapel platte dozen, waar doe je hier je oud karton? Daarom lagen die nog steeds in een hoekje in de garage en dat spaart ons nu een stuk uit het verhuisbudget.
- tapen, inpakken/puzzelen, tapen - tapen, inpakken/puzzelen, tapen -
Zo gaat dat dan.
Maar ik doe het belange niet zo goed als Jeni, alle glaswerk had ze vakkundig verpakt, niets was gebroken, ondertussen heb ik al een stevige vaas mishandeld en we zijn nog niet aan't uitpakken. Hoe deed je dat?

Tussendoor naar de bank want met papieren tekenen alleen koop je geen huis natuurlijk, wel met een geldig paspoort en volmacht op de rekening.
Daarna had ik nood aan een stevige Starbucks koffie en wie kom ik daar tegen? Buurvrouw Jenny, letterlijk want ze woont de deur naast ons, maar ook haar echtgenoot is deze week in Belgium, 4 dagen shoppen, op zoek naar een goed springpaard, en onze mannen komen allebei vrijdag naar huis, oef.