Wednesday, October 12, 2005

ontstressen

Lekker een dagje VERLOF genomen.

"Maar mama, morgen heb je al verlof!"
"Ja, dan hebben jullie allemaal vrij van school en ik ook maar of dat dan verlof is voor mij? Wat gaan we trouwens doen morgen?"
"Ik zou wel nog eens nieuwe broek willen"
"en ik ook voor de homecoming dance van zaterdag want de jongens dragen een pak en de meisjes een coctailjurk!"
"en ik wil wil eens wat nieuwe t-shirtjes want de meester van social studies heeft gezegd dat we elke dag volledig propere kleren aanmoeten en iedereen heeft heel veel kleren en ik moet altijd dezelfde dingen aandoen en ze zeggen dat ik eens wat nieuwe kleren moet bijkopen"
"ja maar! ik wil wel thuisblijven he! anders kan ik weer niet spelen!"

Dus ga ik nu vollop genieten van een STIL huis. Ga ik op mijn gemakje opruimen zonder dat er in een ander hoekje een nieuw hoopje rommel gemaakt wordt. Daarna ga ik buiten in het zonnetje een chocoladedonut smikkelen en daarna ga ik nog wat ontspannende dingen doen tot het tijd is om al dat leven weer in huis binnen te laten.