Saturday, June 25, 2005

koude voeten

Mijn voeten zijn ijskoud, toch heb ik dikke sokken aan, een lange joggingbroek met vest.
's Avonds koelt het hier altijd serieus af, om 8pm donker en een koele zeebries, dus helemaal geen lange, zwoele avonden. Net dat wat zo leuk is aan echte zomer, lang buitenzitten en eindelijk genieten van 'draaglijke' temperaturen.
Voor Ventura County in Southern California niet het geval dus. Dat zal wel 1 van de redenen zijn waarom er hier zo veel televisie wordt gekeken, waarom het leven zo vroeg stilvalt, ook gaat iedereen ten laatste om 10pm slapen (behalve ik dan).

Vanavond hadden we na ons verjaardagsdineetje van Helena nog een videovoorstelling in de filmzaal van de Highschool, jongens, hadden ze daar de airco vollen bak gezet, wij in ons topje en slippers, koud, ijskoud, bevroren waren we. Mijn tenen zijn, nu 4 uur later nog ijsblokken, misschien kruip ik wel met sokken in bed.