Thursday, January 18, 2007

winter wonderland


De 7-jarige Katie uit Thousand Oaks, nee we kennen ze niet, maar ik vind dit wel een erg mooie foto, ik voel met haar mee, de opwinding van sneeuw en de bijtende kou in haar handen en oh zo fier met haar mini sneeuwman, hoe mooi. (LA-times)


De sneeuw hebben we met enkele luttele kilometers moeten missen, de lucht was pikkedonker naar het oosten en felblauw in het westen, de regen viel met dikke koude druppels naar beneden.
Wat jammer.


Met de Chevy ben ik nooit echt bang op de baan, met dit weer wel, niet voor mezelf, ik weet hoe mijn rijstijl aan te passen en de bandprofielen zijn nog diep genoeg, maar dat is niet altijd het geval bij de anderen. Arme Californiers uit het zuidelijk westen, velen weten er echt niet mee om te gaan.

fotoreeks uit de LA-times
fotoreeks uit de Ventura County Star

Labels: