Friday, January 12, 2007

Het koude Californie


Klopt het dat het bij ons nu kouder is dan in Belgie?
Het is wel zonnig, nog geen regen en al zeker nog geen sneeuw gezien, geen wind en het voelt heerlijk gezond om buiten te sporten.
Dat laatste deed ik daarnet, heb nog eens les 3 overgedaan, de laatste van de drie. Een week bestaat namelijk uit 3 sessies en zo kan ik maandag de tweede inzetten en volg ik netjes het schema. Ik begon met koude handen maar al snel was ik helemaal bezweet, het thermometertje van mijn wagen duidde trouwens maar 3 graden celsius aan, maar eigenlijk voelde dat helemaal niet zo koud. In het park rook het uitzonderlijk lekker naar de wilde kruiden, vooral de salie kwam er sterk uit en ik zag 2 coyotes waarvan de ene zeer dichtbij me naast het pad en deze wou niet wijken omdat hij/zij op de loer stond aan een konijnenpijp en die andere stond klaar om mee te delen in de buit. Mijn tempo werd er alleen maar beter op!

Labels: