Thursday, September 07, 2006

Leve het internet!

Ongelooflijk wat er tegenwoordig allemaal kan. We moeten in feite niet meer de deur uit, gewoon de computer aan en het internet op, snuffelen, kiezen, bestellen, betalen en dan wachten op Fedex of de post. Geweldig toch!
De grote boekenshops zijn anderzijds mijn geliefd plekje om uren rond te dolen, ook de kinderen doen dat graag, rondneuzen, het boek vastpakken en je ergens neerzetten om het te lezen, zo gaat dat hier in de leren sofa's die aan elk hoekje neergepoot staan, meestal is er ook een koffieshop, echt de max. Er gaat niets op tegen de geur en de sfeer van een boekenwinkel, zeker als ze zo groot en gezellig zijn als hier.
Sfeer doet kopen natuurlijk en altijd heb ik veel te veel mee naar huis.
Toch kopen we de meeste boeken en dan vooral de duurdere via amazon.com, gewoon omdat ze veel goedkoper zijn en voor het verzenden heb ik nog nooit moeten betalen, ik moet enkel een vijftal dagen geduld hebben. Maar het plezier van een pakje in de post te vinden en het prijsverschil maken alle geduld de moeite.
Daarnet heb ik een handje vol fotoprints besteld, om te beginnen omdat ik foto's nodig heb voor hun disaster prepardness pakketje en toen heb ik er maar ineens nog een paar bij gekozen, gewoon voor de fun en om rond te delen aan de kinderen. Het kost bijna niets, per foto betaal ik maar 0.17 dollarcent, hoe kunnen ze het ervoor doen.
Nadat ik wat aan het verdersnuffelen was, kwam ik bij de digitale fotoboeken uit, in een eenvoudig programmaatje stel je zelf je fotoboek samen, als je tevreden bent dan stuur je het hele bestand door en allemaal voor een appel en een ei.

Zo heb ik weeral een idee wat ik kan maken als opstuurkadootjes voor verjaardagen en andere pakjesgelegenheden! Wat een beetje meer vrijetijd je niet kan opleveren!