Monday, November 14, 2005

wat eerst gedaan

Een beetje verward, omdat we al veel gedaan hebben maar nog zoveel moeten doen, omdat ik ESL niet teveel wil missen, omdat al de office-spullen nog gesorteerd in het rek moeten raken, omdat dat nu wat dringender wordt omdat zo al die betalingen te lang blijven liggen en dreigen verloren te raken, omdat al het eten veel te snel de ijskast uitvliegt en ik om de haverklap naar de supermarkt moet en ik daar dan weer half bevries omdat de airco veel te hard staat (voor mijn gevoel, niet voor de voedingswaren) en ik altijd mijn pulleke thuis vergeet omdat het buiten een stralende zon is met een 30 graden en ik daarbovenop ook nog wel eens hoogdringende nood heb aan wat genieten van de natuur maar daar nu geen tijd voor heb.

Een beetje gefrusteerd dus, zo ben ik dan maar naar de les gereden. Daar ging het goed tot ik nog twee tests moest afleggen omdat ik die gemist had door mijn 2,5 weken afwezigheid wegens verhuisperikelen. Gelukkig bleken die een "piece of cake" en reed ik 's middags toch weer blijgezind naar huis.