Tuesday, July 19, 2005

A day off tomorrow?

"Tomorrow is your day-off!" dat zegt de verantwoordelijke van het Teen Center waar ik mijn oudste drie inschrijf voor morgen, want dan is het uitstapjes-dag voor tieners tussen de 12 en 17.
"No, I have never a day off, unless it's school, I have two jonger kids too!" antwoord ik daarop. Dit is nu eens een scenario wat ik vaak tegenkom, niemand die ooit denkt dat je meer dan 2 of 3 kinderen kunt hebben. Wel ja, vind ik niet zo erg, maar toch, ...

Alexander die gaat mee op "Deep Sea Fishing" met de "Channel Islands Sport Fishing", zij varen met een grote vissersboot tussen de Channel Islands, wij wachten dus op vers gefileerde vis , ... yammy ...
(update: niets gevangen, dus geen vis maar spaghetti op tafel)

Eveline en Catherine die gaan naar de "Hurricane Harbor", een water-attractiepark, een topper en een aanrader als je met jonge kinderen hier op vakantie komt, het is daar bloedheet maar met al die waterattracties heb je daar geen last van... hebben we vorig jaar ook al eens gedaan, super!
(update: die twee hebben zich reuze geamuseerd)

Wat ik met mijn 2 jongsten ga doen morgen, dat weet ik nog niet, het zal toch ook iets leuk moeten worden denk ik.
(update: naar MacDonalds en dan naar zee is het geworden)