Saturday, March 05, 2005

Flash Back

tijdens het laden
Vrijdag 14 januari 2005, 2 dagen voor ons vertrek, een helse dag, ik had graag wat meer foto's gehad van het inladen, maar heb er toen echt geen tijd voor gehad. Alleen deze, tijdens de koffiepauze van de mannen, net voor ikzelf nog dringend naar het gemeentehuis en de slotenmaker reed, toch nog 1 foto gemaakt.

Dit beeld geeft me een flasch- back van een dag die net een droom is, die hele week is aan me ontgaan, maar nu zie ik plots wat er op komst is, onze tafel, de muziekinstrumenten, ontelbaar veel dozen en nog zo veel meer. Een 40 foot container voor ruim driekwart gevuld tot in de nok, heel vakkundig dichtgetimmerd door een vriend, zodat we maandag niet alles dooreengeschud terugvinden. Dat hoop ik toch, maandagochtend staat hij voor de deur, het zal nu niet onder grote belangstelling van de hele dorpsschool zijn, want die Amerikanen maken er niets van om even naar een andere staat te verhuizen.