Friday, May 20, 2005

Me, Myself and I at the Beach.


(deze foto heb ik niet genomen, had mijn toestel niet bij!)

Een eenzaam zeehondje ligt te zonnen aan de rand van het water op het verlaten strandje tussen de "Naval Base", "Pt. Dume", de "Santa Monica Mountains" en de Pacific Ocean.
Lifeguards komen met hun 4X4 aangereden, benaderen voorzichtig het dier en plaatsen een waarschuwingsbord, niet te dichtbij te komen om het te laten uitrusten. Even later zwemt het terug de oceaan in.
Het strand telt slechts enkele mensen, een hoogzwangere vrouw met peuter, een Mexicaans gezinnetje, een schelpenraper en 2 schattenjagers met metaaldedector speuren het mulle zand af.
Ikzelf lig languit te genieten van de warme zon en van de verkoelende oceaanwind die over mijn lichaam waait. Ik val in slaap.