Tuesday, May 17, 2005

Vanaf je eenenveertigste.

Ze zeggen dat het leven pas begint na je veertigste, meestal geloof ik maar half wat ze zeggen, toch was ik altijd al nieuwsgierig of dat werkelijk zo zou zijn.

Maar sinds maanden heb ik niet zo energiek gepoetst als ik gisteren en vandaag heb gedaan, zelfs met dat vleugje plezier dat al lang zoek was. Het hele huis is reeds onder handen genomen, behalve de ramen, het zijn er zo veel en met al die zonneblinden en muggenramen geen beginnen aan. Ook de Chevy heeft aan de buitenkant en binnenin een grondige beurt gekregen, op blote voeten in shortje en topje, behalve het dak, daar kon ik zelfs met opstapje niet aan.

Na even uit te puffen mocht ik aan de deur een mooie bos bloemen in vaas ontvangen met een leuke verjaardagswens erbij, maar de zender is geheim, nergens een naam te bespeuren, spannend en mysterieus, maar ik ben toch wel benieuwd.