Sunday, May 08, 2005

Een echte verrassing.

Ik werd wakker op het schandalig vroege 6 uur door de geur van brood in de toaster, oh jee, dacht ik met mijn nog slaperige hersenen, die kinderen willen me extra verwennen, maar ik wil nog niet opstaan, maar dan moet ik straks wel keurig mijn reeds uitgedroogde toast opeten en dat wil ik niet.
Na nog wat te blijven liggen en na een douche te hebben genomen ga ik dapper naar beneden, mezelf belovend toch blij en opgetogen te zijn met harde toast, ook al is het zondag en moederdag, ik zal niets van mijn ontgoocheling laten zien.
Wat blijkt? Die kids van me hebben een heerlijke Blackberry Cake gebakken, keurig geserveerd op een versierde tafel vol pakjes in een blinkende keuken zonder enig spoor na te laten van hun bakkunsten en helemaal geen droge toast te bemerken, die neus van mij heeft duidelijk gefaald, maar die schatten duidelijk niet.