Tuesday, May 24, 2005

HELP - ik voel me te dik!


Ik moet dringend ondernemen, ik begin me te dik te voelen, ik kan nog in al mijn broeken, maar ze spannen zo! Als ik in de spiegel kijk dan zie ik "blubbers" Bah...
Sporten, dat zal ik doen.
Minder en gezonder eten ben ik al bezig, tenminste tot de namiddag, dan is de aantrekkingskracht tot een zondige hap te groot geworden, dat werk ik dan zo snel mogelijk naar binnen, net alsof er niets gebeurd is. Zonde, want dan heb ik de hele dag zo mijn best gedaan! "Afleiders", dat heb ik nodig of "het te druk hebben", of een soort "gewichtscontrole-clubje", of gewoon wat meer "lef" om me niet te laten gaan.

Een echte bakker -Great Harvest- die hun meel dagelijks vers malen, die gezonde broden bakken, die heb ik gelukkig al gevonden, daar koop ik nu het echte "volle" meergranenbrood. Een tweetal keer per week doe ik de rit, die is het me waard en iedereen hier vind ze heerlijk.