Sunday, April 03, 2005

ESL classes

Het wereldnieuws van de dag en gisteren en van de komende dagen kennen we natuurlijk allemaal, ook hier in L.A. is het voorpagina-nieuws. Aangezien we geen krantenabonnement hebben en ikzelf nog niet aan de Amerikaanse televisiezenders gekluistert zit, verneem ik het allemaal via internet, de vele online kranten, een geschenk voor de expats met een computer en een internetverbinding.
Voor ons gezin een kleinood, de kids moeten we dagelijks van het toetsenbord slaan en ook mezelf betrap ik regelmatig op overmatig internetgebruik. Moet ik uitmaken of het met minder ook kan, moet ik mijn voelsprieten niet meer naar mijn nieuwe leefomgeving richten, zou ik dan wat meer afstand kunnen nemen?

Begin alvast met deze week eens tot aan een "Adult School" te rijden, zou mijn engels toch wat graag bijschaven, het zou me een stuk sterker maken als ik de dingen deftig kan uitleggen en alles beter kan verstaan, nu begrijp ik wel het meeste maar het andere stuk raad ik er zelf bij... en dit is niet de juiste manier van comuniceren!