Sunday, February 20, 2005

California Storms

Het is hier echt slecht weer, "This isn't California? is it?" vroeg ik in mijn gebrekkig engels al meermaals? Iedereen loopt hier rond met regenjas en paraplu, een erg ongewoon gezicht voor deze streek. Een paraplu hebben we niet meer, want die heb ik met een grote mond "die heb ik nu toch niet meer nodig!" weg gegeven, onze KW's die zitten ergens in een doos op de boot, enkel onze winterjassen van bij het vertrek hebben we, maar die zijn te warm. Maar ik weiger pertinent paraplu's te kopen, daar ben ik echt niet voor gekomen, dan kom ik nog liever druipend nat aan de schoolpoort toe, nee nee, en trouwens, als het echt te slecht is heb ik nu de Suburban, dan doe ik zoals alle mama's hier, in je truck rustig in de rij staan aan de "drop off" of "pick up" met een beker koffie in de ene hand en de gsm in de andere.