Thursday, February 24, 2005

Sun Comes Out

de plantjes nu in onze voortuin
De zon is er weer, helemaal, maar niet voor lang volgens de weersvoorspellingen. Eigenlijk hoor ik nu buiten, wat ik ook ga doen aangezien ik hier wireless aan't internetten ben, wel zie ik niet veel op mijn laptopje, maar wie kan er nu binnen blijven na al die regen? Het doet werkelijk deugd. Heerlijk, die warmte op mijn lange winterbroek, we zijn dan toch in California?
Mijn ochtenden lijken zich te vullen met uitgebreide chat-sessies die meestal uitlopen tot na de middag, ondertussen nog wat emails beantwoorden en kijken naar de mooie foto's en filmpjes van mijn prachtig petekindje. Tot ik in paniek schiet en bedenk dat er nog wat vervelende huishoudelijke taakjes op me liggen wachten, die ik nu niet langer wil uitstellen sinds we gisteren bericht gekregen hebben van de verhuisfirma hier ter plaatse dat onze container in de haven ligt te wachten tot hij vrijgegeven wordt door de douane om dan naar hier gebracht te worden om dan uitgeladen te worden. Ai, ik krijg al buikkrampen bij de gedachte aan de hele bedoening, wie de volle container heeft gezien, weet wat ik bedoel... Nog even genieten van alle rust en een nog leeg huis dat niet ondersteboven ligt.