Friday, February 25, 2005

Chocolade


Heb net den hele dagelijkse (kuis)toer gedaan in huis en ben nu eventjes toe aan koffie-pauze, met het laatste stuk echte chocolade "Eclat Noir" van Nestle, wil er zo zuinig mogelijk van eten maar eigenlijk zou ik liever het hele stuk stiekem alleen verorberen, maar zal dat maar niet doen... laat nog een (klein) stukje over voor vanavond. Ik had nochthans een hele lading van onze favoriete merken in Bert's valies gesmokkeld, maar langzamerhand zijn die ongemerkt verdwenen.
Wat zullen we zijn zonder? Wat moet ik nu doen als ik een onbedwingbare zin heb in chocolade?
Straks rij ik tot de supermarkt, de dichtsbijzijnde want zelfs tot daar heb ik me de vorige keer minstens 2 keer misreden, ik waag het dus nog een keer MET een stratenplan op zak en ik ga daar dan eens naar een lekker alternatief zoeken, wie weet?

update: ik heb lekkere chocolade gevonden, dikke repen After Eight, zoals wij die dunnekes kennen maar dan ik blokvorm, mmm... die combinatie van munt met chocolade.