Monday, January 09, 2006

vrouwen en mannen en internet

De dag is weer van mezelf.

Heb na het wegbrengen van de kids ook al boodschappen gedaan (weeral), heb alles wat niet gekoeld moet worden op de keukenvloer laten staan en heb me met mijn verse Starbucks "Almond Latte" (mmm...yammy) op de zitbal gezet achter ons antiek laptopje, dat anders al lang was ingenomen door 1 van de jongeren, nu niet dus!



Lees ik wat van mijn favoriete blogs door, kom ik bij Jan en daar lees ik iets wat ongelooflijk maar waar is grotendeels waar is, althans voor mezelf.
Namelijk "Mannen zijn van Google, vrouwen van Yahoo!"
In het kort:
Mannen gebruiken internet meer om dingen op te zoeken.
Vrouwen om relaties te leggen en te onderhouden.
Jan haalde het van bij webpronews.com en het hele rapport is te lezen op pdf-formaat. "How Women and Men use the internet"
En weet je wat nu zo zot is?
Mijn startpagina is al jaren mail.yahoo.com en die van Bert google.com !