Thursday, December 15, 2005

in de sfeer komen


Zo zitten ze dan aan je dure aanplanting te knabbelen als de wilde natuur nog slechts droogte te bieden heeft.
Zit ik gezellig mijn "Christmas mailing" te doen, buiten op de porch, zie ik die twee daar rustig vertoeven bij de overburen. Meestal zien we ze bij duisternis of te ver weg, dus ideaal moment om het cameraatje uit zijn hoesje te halen.
Het is goed, stilaan kom ik in echte kerstsfeer, ook al helpt het weer hier niet echt, op de een of andere manier doen al die kerstlichtjes in de straten en muziek in de winkels hun werk.
We hebben natuurlijk ons "progressive neighborhood Christmas dinner" op zaterdag, die dag ook nog een Christmas drink bij ex-buren, die dag zouden we ook eindelijk een kerstboom in huis willen halen en morgen gaat Alexander lichtjes ophangen en niet alleen witte maar vandaag heb ik me ook laten verleiden een stel gekleurde mee te brengen, 't is maar dat het padje er wat kerstig uit gaat zien natuurlijk!
Vanavond had Bert zijn Christmas Party op Sony Pictures, meer dan 3000 man.
En daarnet bracht onze makelaar twee grote, zware, ingepakte kerstkado's, maar of ze ingepakt zullen blijven tot Kerstdag?