Thursday, September 15, 2005

mountainview drive

House for sale
Na de les even tot aan "de straat" gereden en de straatnaam vastgelegd op foto. Verder ben ik niet gegaan, het is nog een hele klim over een kronkelig weggetje, eens boven kun je de wagen niet zomaar omkeren en ik wil de huidige bewoners niet lastigvallen.
Maar het voelde goed, een bijzonder thuisgevoel overviel me, de sfeer daar is helemaal anders dan in het nieuwe Dos Vientos gehucht waar we nu wonen, daarboven wordt echt geleefd.

De achterkant, een huis met een uitzicht maar dus ook met balkonnen!

Toch kan ik het nog niet geloven, het lijkt zo onwezenlijk onecht.
We zijn nog steeds niet van plan voor altijd in de VS te blijven, onze mogelijke termijn was wel reeds een jaar verlengd, omdat Alexander zijn Highschool hier wil afwerken. Daarom is de aankoop van een eigen huis een betere zaak dan nog 3 jaren huren aan een ontzettend hoge prijs.

Het op en af rijden naar hun huidige school duurt 10 min. en ze zullen er mogen blijven, dat valt dus mee, mijn nieuwe buurtvriendinnen zien het al helemaal zitten om op bezoek te komen, of om samen op stap te gaan.
De nieuwe woning komt pas eind oktober vrij, aangezien er voor onze huurwoning nog geen echte koopinteresse is, zal dat vast geen probleem zijn om nog even te blijven.
"Joepie, dan kunnen we hier nog Halloween vieren!" De kinderen zijn al volop aan't fantaseren hoe ze zich gaan verkleden, op maandagavond 31 oktober is het groot kindergriezelfeest.