Tuesday, August 23, 2005

amazone

Welja, daar ga ik danterwijl de jongens op zoek gaan naar padden in en onder de drinkbakken
Na een lange wandeling wou Helena liever padden helpen zoeken met de jongens, ze liet haar paard 'zomaar' achter, alsof ze haar fiets doodgewoon op zijn pikkel in het midden van het weggetje had gezet.
"Rij jij haar terug?" vroeg Mark aan mij, waarop ik slechts een zwak excuus klaar had dat niet gehoord werd, hij neemt mijn camera over en hop, daar spring -of beter: klim- ik als een stramme amazone over de rug van het paard, daar zit ik dan.

Ik probeer me te herinneren dat met een paard rijden niet hetzelfde is als met een suburban, we lopen vlotjes door de ranch en er kan zelfs nog een extra rondje af rond de piste.
Ik ben de dag met hoofdpijn en een roodontstoken oog begonnen, maar ik ben ontspannen en 20 jaar jonger thuisgekomen. Dit alles op 5min. rijden van ons huis in het midden van een vallei.