Friday, May 06, 2005

Met mijn cameragsm door Amerika.

Een gsm kun je hier in principe niet missen, dat probeert iedereen me tenminste wijs te maken, we zijn hier ondertussen een dikke 3 maanden en nog steeds hebben wij er geen, tot groot ongenoegen van de huistieners. Ben ik op stap dan neem ik het oude toestel met kaart mee voor noodgevallen, steek daar dan nog een digitaal cameraatje ouder en nogal bombastisch model bij en je hebt al snel een rugzak nodig om je meest essentiele dingen mee te nemen, portefeuille, zakdoek, notaboekje, potlood en muntjes meegerekend.
Volgende week leg ik mijn Californisch rijbewijs af, theoretisch en praktisch, dan krijg ik een nieuw rijbewijs dat tegelijkertijd mijn nieuwe identiteitskaart zal zijn, op formaat van een gewone bankkaart, eindelijk. Dan gooi ik mezelf in het nieuw, een leuk bankkaartenportemonneetje in miniformaat waar ook nog wat losse dollars in passen en in mijn dromen steek ik daar een cameragsm naast, in mijn kleine tasje.
Gelukkig kosten dromen geen geld en heeft een 'backpack' ook zijn charmes.