Saturday, February 19, 2005

de Suburban

Dit is hem!
Sinds deze ochtend zijn we de trotse bezitters van een Suburban, ik heb er ook al mee "ge-oefend", ben de oprit afgereden, de Free-way op, richting "Thousand Oaks Boulevard" naar ons winkeltje waar ik "iets" heel tof heb meegebracht voor mijn petekindje. Daarna de hele boulevard afgereden, naar "Whole Foods Market" in de "Avenida de los Arboles", dan langs de "Oak Malls" waar we niet zijn binnengegaan maar om te 'testen' of ik vandaar ook nog thuis geraak, wel, 't is nog gelukt ook, mits een paar kleine richtingaanwijzingen van mijn co-piloot, maar daar dienen die toch voor niet? In het begin zat hij wel niet op zijn gemak: "kindjes, stil, want mama moet haar kunnen concentreren!", "niet te dicht tegen dien auto rijden!", "oh, pas op!", "parkeert u daar maar, daar is wat meer ruimte!, nee niet achteruit parkeren dat mag hier niet!!!", ge kent dat wel he! Maar ja, de wagen is ook gigantisch groot en met mijn 1.60m heb ik de zetel toch wel wat hoger moeten zetten hoor. Maar ik vind de truck echt fantastisch, ik rij graag met grote auto's, komt dat door mijn klein gestalte of zou ik dat dan toch van iemand hebben overge-erfd?