Monday, March 06, 2006

achievement

(= success, accomplishment)


Nee, ik ga het niet hebben over de Oscar uitreikingen of de Academy Awards.

Waarom niet? Omdat iedereen er vast meer over weet dan wij en er meer beelden en tekst en uitleg over leest dan wij doen.

Toch kwam Bert afgelopen vrijdag weeral met een fles champagne van Sony Imageworks thuis omdat ze een nominatie hadden met "The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe" voor de Academy Award for Achievement in Visual Effects. Maar de arme schat wist geeneens dat het zondag al de uitreikingen waren omdat hij veel te hard werkt aan andere visuele kunstwerken.
Na de "Polar Express" werd het "Monster House" (zomer 2006) en vorige lente schakelde hij full-time over naar "Surf's Up" waar hij hart en ziel aan schenkt, zomer 2007 zou het klaar moeten zijn.
Genoeg prestatieplicht gedurende de werkweek en dus wat minder tijdens het weekend, maar wat meer echte ontspanning.
Ondertussen heb ik geleerd hier goed mijne plan te trekken en moet ik hem gelukkig niet zo vaak meer lastig vallen als ik op het Help-knopje moet drukken. Daar voel ik me ook beter bij, niet te veel afhankelijk zijn. Ik droom zelfs ook weer om een jobke te zoeken, eens mijn visum het toelaat zou ik dat wel zien zitten, een paar uurtjes, niet te veel, net genoeg om ook mijn achievements wat gewaardeerd te zien met een extraatje voor de extraatjes.