Tuesday, December 27, 2005

kerstblues

Alle kadootjes zijn uitgepakt, op het keukenkastje staan gekregen lekkernijen, de crockpot is uitgetest en goedgekeurd, de kerstpost aan de muur groeit en de kerstboom doet het nog steeds fantastisch.
Oma is vertrokken, Bert is flink verkouden, Alexander speelt met Maya, Eveline met I-tunes en de rest met kleine kindjes en computergames.
En ik, ik mijmer, dat het tijd wordt om eens wat meer koekjes te bakken, dat ik wel eens goesting heb om "in den hof" te werken, dat het toch een groot huis is om proper te houden, dat al mijn broeken te klein worden of ik te dik, dat de nog ingepakte frames wel eens een plaatsje mogen krijgen en hoe we kunnen besparen nu de Chevy in de garage staat en de rekening flink gepeperd zal zijn.
We zullen er dus niet op uittrekken voor de nieuwjaarsdagen, zoals eerst gepland, maar dan kunnen we wel het vuurwerk zien vanuit ons panoramisch uitzicht over de stad.

Labels: