Wednesday, September 28, 2005

"would you like to try a slice of bread today?"


Het liefst zou ik er elke dag even langs gaan, onze "Harvest Bread" bakkerij, heerlijke nog warme vers gebakken broden. Maar wat fantastisch is: je krijgt elke keer een dikke snede nog warm brood aangeboden en je mag telkens zelf kiezen wat je vandaag eens wil proeven.
Vanaf vandaag kunnen we er ook belegde broodjes kopen, en wat nog leuker is, we mochten ook daaruit een proever(tje) kiezen, versgemaakt, prachtig uitgestald op de toonbank. Ik kon het dan ook niet nalaten om te vragen of ik er een foto van mocht nemen voor in mijn life-journal, geen probleem hoor en de zaakvoerder wou zelfs met plezier er ook bij.

Thank You Jim,
for all the delicious and nutritious breads you make.
A visit to your store always makes me feel happy.